Skip to contents

À tradire. Didactique de la traduction pragmatique et de la communication technique

  • fr
  • en
  • es
  • de
  • it
  • br
Pergola, pépinière de revues

Access full text issues

  • 1 | 2022
    Learning translation and through translation
All issues

Indexes

  • Authors
  • Keywords

The journal

  • Editorial policy
  • Editorial bodies
  • Editorial process
  • Instructions for authors
  • Ethics charter

Informations

  • Contact
  • Publisher’s policies
  • Legal notice and credits

Call for articles

  • La didactique de l’interprétation : quels développements ?
  • Appels clos
  • Laboratoire Linguistique – Ingénierie – Didactique des Langues (LIDILE)
  • université Rennes 2
  • Maison des sciences de l'homme en Bretagne

Informations

  • Contact
  • Politiques de publication
  • Informations légales et crédits
  • Contact
  • Publisher’s policies
  • Legal notice and credits
  • Contacto
  • Política de publicaciones
  • Aviso legal y créditos
  • Kontakt
  • Publizistische Strategien
  • Impressum
  • Contatti
  • Politiche di pubblicazione
  • Note legali e crediti
  • Darempred
  • Politikerezh an embann
  • Titouroù hervez lezenn ha kredadoù

News feed

  • Actualités de Pergola

    • 4es journées du réseau Repères du 22 au 24 novembre 2023
    • La revue Carnets de Poédiles inaugure trois rubriques
    • Visit the site
  • The Interpreter and Translator Trainer

    • Student satisfaction with a micro-learning approach in distance translation and interpreting training: an empirical investigation
    • Machine translation and culture-bound texts in translator education: a pilot study
    • Visit the site
  • European Society for Translation Studies

    • Summer School Scholarship 2023
    • Call for contributions: Emerging Voices
    • EST2025 Congress website live!
    • Visit the site

Electronic ISSN 2968-3912

RSS Feed — Site map — Contact — Publisher’s policies — Legal notice and credits — Statistics

Conception : Edinum.org — Published with Lodel — Restricted access